Saturday, November 17, 2012

Hargai Diriku

Haaaa...teng teng teng....


Nak.post lirik lagu lak....


Sejak seminggu dua ni aku dok ulang ulang je lagu ni... Rase mcm sesuai pulak dah kepada sesiapa yang berkenaan...kalau yang makan cili tu die lah rasa pedasnya kan....heh heh heh.....


Lagu hargai aku by armanda.... Lirik die....lagu die...memang boleh tahan lah...terbaek xleh lah eh....


Lirik Armada Hargai Aku


Seringkali kau merendahkan ku

Melihat dengan sebelah matamu

Aku bukan siapa-siapa


Selalu saja kau anggap ku lemah

Merasa hebat dengan yang kau punya

Kau sombongkan itu semua


Coba kau lihat dirimu dahulu

Sebelum kau nilai kurangnya diriku

Apa salahnya hargai diriku

Sebelum kau nilai siapa diriku


Seringkali kau merendahkan ku (kau merendahkan ku)

Melihat dengan sebelah matamu

Aku bukan siapa-siapa


Coba kau lihat dirimu dahulu

Sebelum kau nilai kurangnya diriku

Apa salahnya hargai diriku

Sebelum kau nilai siapa diriku


Coba kau lihat dirimu dahulu

Sebelum kau nilai kurangnya diriku

Apa salahnya hargai diriku

Sebelum kau nilai siapa diriku

Sebelum kau nilai siapa diriku


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...