Sunday, November 18, 2012

Mabuk Mabuk Mabuk

Mabuk? Oh aku mabuk...bukan mabuk ape pun....malam.ni datang angin.xbetol aku lak.... Nak.amik.keja mudah punye pasal lah ni...


Haha...saje je update malam.nk...dah xde keje dah nak buat... Dok sengsorang dalam bilik. Sunyi sepi...sendiri lagi le.... Home alone forever...haha...


Aku geram sangat pasal semut le ni.. Banyak gile...asal.ade benda manis skit mula la die ajak kawan kawan die buat kenduri kat umah ni... Ape syok ke hari hari kenduri ye encik encik semut..


Oleh sebab nak meracuni le.semut ni dengan cara yg mudah...aku ternampak le sesuatu... Ha....fumakila....racun pembunuh nyamuk...aku tak tahu bila ia ade kat situ... Mungkin sebelum aku dok sini dah ade kot...


Ape lagi...sembur r.... Nak.semut mati cepat... Aik....xkua lak asap asap nye.... Gelaran pada aku je asap asap tu... Biase r... Yang kua cuma buih buih mcm.sabun lak... Xsampai 5 minit satu rumah bau busuk le...sampai mabuk aku... Skali cek... Rupanya dah xpired 4 tahun lepas....mane x busuk.bau nye....aduyai...


Pengajaran le ni... Lain kali tgk dulu sebelum guna... Jgn men semboq je nooooo....


Mcm.kita bli makanan kat pasaraya gak...tgk.le tarikh xpired nye... Jgn men beli je...nanti sampai umah tgk.dah rosak kita mengamok kat penjual tu sbb jual benda dh xpired..hehe...tp mmg patut kna marah pon kan kan kan...


Disebabkan aku mabuk cium bau yang xseberapa nak wangi tu..aku pun menjadi mual mual...alorghhhh mcm.mengandung plak dah... Tapi memang termuntah muntah pun...


Cara mengatasinya...aku pun amik perfume kesayangan ku... Semboq je.. Kasi hilang bau...masih jugak...maw x maw...aku tahan.sampai hilang bau nye...skang...aku dah rase cam fening fening lalat le.... Esok.gerenti demam...huwaaa.... Siannye kat aku...sabo je lah...


Ni le akibatnye nak buat keje mudah....heheh...


Oklah....time to sleep.... Nite u olsss....  Assalammualaikum....


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...