Friday, June 1, 2012

It's Hurting Again....owhhhhhh.........

It's Hurting Again....owhhhhhh.........

Entry kali ni xde mende ape pun..saje je.. tetba hati terasa sayu..sedih..pilu..rasa terluka pun ade.. entah ape yang aku fikirkan pun aku sendiri tak tahu. Tetapi perasaan itu muncul lak..

Sejak dua menjak bermenjak-menjak ni bermacam benda yang berlaku pada diri aku. Dengan persekitaran..dengan orang sekeliling.. dugaan buat aku... kesabaran aku masih ada.. selama ni pun aku bersabar je. ape yang aku dapat lagi-lagi benda yang tak sepatutnya muncul dalam kehidupan aku. entah mana silap aku sampai ade saje org yang tak puas hati akan aku, aku rasa...AKU RASA... aku tak kacau org pun. ape lah salah aku yer...

Tapi aku sabar je. Bagi aku semua tu adalah cabaran..dugaan... pasti ada hikmah disebaliknya.. Alhamdulillah...aku mempunyai ibu dan ayah.. serta adik2 yang sangat menyayangi aku...sentiasa memberi aku semangat utk berjuang dalam kehidupan aku.. membuat aku tak terlalu memikirkan benda yang tak sepatutnya muncul itu.

Serta orang yang sangat menyayangi diri ini.. Hamba Allah Yang Pemurah. sentiasa ada bila aku susah..senang...sedih...gembira... walau lebih kepada duka yang ada dalam kehidupan aku namun dia tetap ada untuk diriku.. Sungguh aku terlalu mencintai Dirinya.

Terlalu banyak yang menyakitkan dalam kehidupan aku sejak akhir2 ini. Sampai bilakah ketabahan ku ini. dalam mengharungi kehidupan yang penuh dengan dugaan. Aku belajar untuk memaafkan orang yang menyakitiku. Dan aku sentiasa akan memaafkan orang yang menyakitiku.

Dalam kehidupan kita mesti ada yang pahit, ada yang manis. Akan kulaluinya dengan senyuman walaupun pahit didalam tetapkan ku tersenyum... :))))))))))

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...