Wednesday, May 2, 2012

banyaknya masalah

Hurm...malam ni aku xleh nak tdo awal..seperti hari2 sebelumnya jugak lah.. Salu je tdo lewat... Tapi sejak dua tiga hari ni aku asik menangis je. Naik bengkak dah muka ni. Mcm2 benda difikirkan..mcm2 benda yang berlaku.. Kadang2 naik bosan gak...ngan org sekeliling.. X habis2 nak cari kesalahan org lain...

Teringat lak kat seorang teman.. Yang sedang dilanda masalah bersama suaminya...takut lak aku.. Yerlah.. Masing2 impikan kebahagiaan.. Aku harap sangat kebahagiaan sentiasa bersama aku..

Sambung balik kisah teman sy ni...yg boleh dikenali sebagai zura...  Zura ni baya aku gak.. 25..26. .. Orgnya masih nampak kebudakan... Almaklumlah..zaman remaja tak puas.haha..opsss sorrry...hehe. Kesian sgt kat die.. Dilema yang dilanda cukup menyentuh jiwa raga aku.. Xkisah masalah umah tangga mahupun masalah keluarga. .. Tapi die cukup tabah hadapinya.. Aku pun nak ikut seperti dia.tabah hadapi dugaan... Sampai lah dia hampir diceraikan suaminya...sedihnya aku.. Dok umah pun laki nak tinggalkan...blm kna lagi bini yg dok kje kat luar.. Ape lah kurang isteri yang dok d umah jaga makan pakai laki sume.urus anak lagi kan.. Tapi kna gak nasib gitu.punyalah baik si zura tu pun kna gitu.. Tapi nak buat mcmne kan.. Dah jodoh... Tapi kita xtaw ape yg berlaku sebenarnya kan.. Kata mulut lain..kata hati lain..tapi xpelah...kisah die..aku doakan kebahagiaan sentiasa bersamanya..amin...

Aishhh aku ni lak... Tah mcmne tah.. Dapat ke aku harungi semua ni.. Aku rasa aku ni lah yang paling lemah.. Paling takut kalo ni berlaku..mintak.jauh lah semua tu...

Dimalam.yang hening ini.. Dgn hari yang lembab dek hujan siang td. Mata dah mula memainkan peranan..ade batu lk kat mata ni. Haha..berat kot.. Time to sleep lah.. Huhu.. Jom jom jom... Tido... Nanti dah ade mood aku buat ceta lain lak. Bye bye. ..

Assalammualaikum....


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...