Tuesday, May 1, 2012

ceritaku ~ blueberryband



Boring~boring xleh tdo..layan lagu ni lak.. Suke ngan lirik die.cam menarik la plaks...aduyai nye pun..haha...


aku punya cerita,

tentang kekasihku tercinta,

lelaki yang sangat rupawan ,

baru dua bulan carian ..


tetapi aku baru tahu ,

ternyata pacarku pancemburu ,

aku tak boleh begini begitu,

lama-lama aku jadi jemu ..


* i'm just wanna be free ,

from this love story ,

and i will wait for another love story ,

come to me ..


* baby will you let me free ,

to find another love story ,

dan kita kan jalin pertemanan abadi..


ulang *


tetapi setelah kita tak bertamu ,

mengapa aku rindu pada mu ,

tatapan matamu jadi hala pelukmu ,

sudikah kau hadir dalam mimpuku ..


i'm just wanna be free ,

from this love story ,

and i will wait for another love story ,

come to me baby ..


baby ,

will you let me free ,

to find another love story

dan kita kan jalin pertemanan abadi ..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...